Ayazmom_ kızlar referans degeri bana cok yüksek geldi bu ne demek ? İnternette erken dogum dusuk riski vs yaziyo korktum doktora gitmeme 10 gun var
sehrengiz_8 Ayazmom_ nasıl düşükle ilgisi ne bu tahlilin kanınızda enfeksiyon var sağlıklı beslenip bolca c vitamini alın aa a pardon idrar demişsiniz yeni dikkat ettim. İdrar yolu enfeksiyonunuz varsa tedbirli olum doktora gidin
umrumdadegil Ayazmom_ benimde CRP yüksek çıkmıştı ama sizinki daha yüksekmiş doktor bana antibiyotik vermişti
Seydaa123456 Ayazmom_ rahim kasılmalarını arttırıyo yüksek crp degeri o yüzden erken dogum riski olusuyor hemen doktorunuza gidin 10 gün beklemeyin
myangelson Ayazmom_ kanda enfeksiyon çıkmış antibiyotik falan verilir. Bu crp değeri en ufak şeylerde yukselebiliyor bir boğaz ağrısında bile yukselebiliyormus
Elffth_2017 sehrengiz_8 https://mutluresim.com/image/nd9r9X banada bu ilacı verdiler enfeksiyon var dediler
Ayazmom_ umrumdadegil nasil oldu bilmiyorum 10 gundur agir bir grip geciririyorum belki onunla alakali oldu diye düşünüyorum😞
Ayazmom_ myangelson evet evet benimde oyle olmus sanirim. Bogazim cok kotu fena öksürüyorum ondan cikmis
Ayazmom_ Elffth_2017 tek kullanimlik mi bu? Benim hap seklinde 1 haftalik paket. İdrar enfeksiyonu mu sizinkisi ? İdrar icinde daha once boyle bisi kullanmistim 2 kullanimlik
beyza_77 Elffth_2017 bunu bende kullandim idrar yolu enfeksiyonu için vermişti. Ama tamamen geçirmedi enfeksiyonu
Dilaradefe28 Ben bu degerdem dogumdan sonra hastanede yattim surundurdu resmen 40 m cikana kadar dikkat edin mide bulantisi isal kusma gozumu dahi acamiyodum umarim size boyle olmaz gecmis olsun
Ayazmom_ Dilaradefe28 bende kotu geciriyorum baya baya zor bir surec. Ama ishal ve kusma yasamadim. Bir an önce atlaririm insallah🥹