Busakturk Kızlar bogazım ve kulagım agrıyo 36+4 günlüğüm ilaç vs içilmiyor zaten suan baslangıcındayım ilerlemeden hemen iyileşmek için doğl önerebilecegini yöntem varmı
Tgbnrbltt Busakturk ah bnde aynı kafam bende değil sanki tasiyamiyorum üç gün sonra sezeryan doğumum olucak saglikocagina indim antibiyotik yazdırdım inşallah o güne kadar iyilesirim
asivemavii_07 Busakturk bu aralar bende de var olips atıyorum ağzıma 1 tane nane limon ve bol c vitamini alıyorum ihmal etme