_tuuggcce_ kahvesever__ sadece şehriye çorbası yaptım. En kolayı bu diye. Eşim zaten yemiyo. Bende bebeyle anca bunu yapabildim 😅
Gulsahim Damlacaa bak hiç birine ozenmedim ama şerbetli çatlak kurabiye ayyy çok güzel oluyor ya yerime de ye canım ellerine sağlık 😁🤭🥰
8mucizem8 kahvesever__ bugün eşimle ikimizde gribiz iştahımız yok tavuklu şehriyeli çorba yapıyorum o yüzden
Azra8Engin kahvesever__ bugün yemek yapmadım temizlik yaptım dışarıdan söyleyeceğiz 😁 haftada 1 gün balığa başladık balık söyleyeceğiz canım tatlı istedi Brovni yaptım sadece