Simay1905 ben o anlamına göre koymiycam ki canım her kelimenin başka bir dilde anlamı vardır diye düşünüyorum . Bizim Tdk anlamı yazdığım gibi , tanrıça falan demiyor. Bende en güvenilir kaynak olduğu için Tdk ya göre bakıyorum. Çok bilgi kirliliği var cidden.
Mira da güzelmiş ama Melis daha güzel geliyor bana :)