Merhaba arkadaşlar sonunda bende doğurdum 😄 doğuramaycam sandım 40+6 da sabah uyandığımda bişeyin benden gittiğini hissettim ama çok deildi. Lavaboya gittim katı bi şekilde akıntı ama çok fazlaydı. Rahim ağzı tıkacı mı diyorlar oydu sanırım. O kadr sabırsızdık ki artık. Hemen eşime söyledim hastaneye gittik. Suyun sızıyor enfeksiyon kapabilirsin yatış yapman lazım ama 2 3 güne anca doğurursun dediler. Düşün karr ver dediler. Gittim eşimle konuştum. Riske atmak istemedik yatış işlemleri yapıldı. Söylemeden edemeyecem. Kartal Lütfi Kırdar Şehir hastanesine gittik refakatçi sadece bayan alınıyor ve giren bi daha çıkmayacak çıkarsa geri alınmıyor. İçeri yiyecek alınmıyor. Sonradan bn sezeryan istiyorum veya burdan çıkmak istiyorum falan demek yok iyi düşün gibi şeyler söyledi. Benim yavaştan sancım geliyor beklerken. 2 de odaya çıktık muayene ettiler nst te bağladılar. 12 saat sana müdahele edemeyiz suni sancı falan bişey veremeyiz dendi. Benim gitgide sancım arttı. Artık dayanamıyordum. Geldi tekrardan açıkığıma bakmak için ben yerimde duramıyordum. Nasıl dayanacaksın sen anca 2 güne doğurursun dedi. Daha sonra açıklığa baktı. bu nasıl olur 8 cm olmuş dedi. Başkalarını da çağırdı şaşırdılar nasıl olur kndi kndine doğum başladı 2 saate doğurursun dedi. Saate baktım 5e geliyordu. Gittiler. Ben yine kötüleştim 3 defa kustum. Ikınmam geldi Bi anda hiç tutmadım geldikçe ıkındım. Bebek geliyor dedim. Doktor ebe geldiler hemen. Saçı gözüküyor dedi. Sancın geldiğinde ıkın dedi. Var gücümle ıkındım. 3. Ikınmamda geldi güzel kızım üzeirme koydular bende yeniden doğmuş gibi oldum sancım bitti. Ben çok okuyordum doğum hikayelerini rabbim bana da gzel bi doğum nasip etti. Daha sonra dikişler atıldı. Uyyşturuldu dendi ama ben hissettim bütün dikişleri. Gerçekten normal doğum daha iyi diyenler haklıymış. İlk zamanlar dikişlerden zorlansam da şuan 1 hafta oldu ve artık iyiyim kndi işimi görebiliyorum. Sorularınız varsa sorabilirsiniz kızlar elimden geldiğince cevaplarım. Ben çok aradım Lütfi Kırdar da doğum yapan var mı diye bulamadım. Benim gibi aryan varsa yardmcı olmak bni mutlu eder 🥰