Adyokisimsiz myangelson ikisinde aynı marka ve laboquick markası en güzel olan doktorlar bile bunu öneriyor
myangelson Adyokisimsiz evet ama belirli bir süreden sonra çıkan çizgileri kabul etmiyorlar genelde o yüzden kan ver diyorum bende
Sadeceanne2 Adyokisimsiz tekrar yap canım. 5dk dan sonra olan geçerli olmuyor bak mesela ben adetimden 1 gün önce yaptım negatifti. Bir gün geçti yaptım pozitif çıktı daha doktor a gitmedim hayırsı ile gelsin inşallah
Nurem20 Adyokisimsiz yani teste göre var görünüyor 2 saat sonra bu kadar kırmızı çıkması bilemedim kan verin en iyisi
sevgdemr5 Canım en geç 10 dakikadan sonra çıkan sonuçları ciddiye alma kuruma çizgisi oluyor. Eğer gebelik var ise ilk 5 dk da çıkıyor zaten. Eğer erken gebelik testi değilse onlar daha duyarlı bir de ondan dene istersen yarın ilk idrarınla.
merwengin Adyokisimsiz Şöyle 10 dk sonrasını dikkat almayın diyorlar ama pek çok kişi de kuruma çizgisini görüp bi kaç gün sonra tekrar denediğinde pozitif sonuç alıyor ve en yakın örneği benim arkadaşım beraber yaptık testte çıkmadı bi kaç saat sonra baktığımızda 2.çizgi vardı gidip kan tahlili verdi ve hamile olduğunu öğrendik umarım siz de istiyorsanız böyle sonuçlanır 🥰🥰
SevimM18 3827 mutlu resim yazı. Google ordaki linke tıklayın resim yükleyin kopyala yapın linki buraya yapistirin
myangelson 3827 mutluresim.com dan resim yükle basarak daha sonra direkt linkler kısmındaki linki kopyalayıp buraya yapıştırarak atabilirsin