Bbuse12 İlk gebeligimde tecrubesizdim bilmiyordum yaptirdim sukur bi sorun cikmadi 2.gebeligimde kararsizim neyin ne oldugunu biliyorum cunku . Allah korusun bisey ciksa tabiki aldirmayacagim ama cok kararsiz kaldim yaptirmayan var mi aranizda
sehrengiz_8 Bbuse12 aldırmazsınız ama Allah muhafaza bir sorun çıkacak olsa tedbirlil olur ona göre davranırsınız
eda9616 Bbuse12 ben yaptırmadım doktora tavsiye ederim dedi daha sonra ki kontrol de yaptırdın mı dedi yok dedim neden yaptırmadın dedi gerek duymadım dedim kendime hamileliği zehir etmek istemedim hastalık varsa da başım üzerinde aldırmayı düşünmediğim için hiç gerek yok doktor da notunu aldı kapandı gitti konu
zynpkrhsn1 Bbuse12 Ben de ikili üçlü dörtlü hicbirini yaptırmadım sadece detaylı yaptirdim sukurler olsun sorun gormedi doktor ama siz bilirsiniz
Minigiim-vebenn52 Aldırmayacaksanız yaptırmayın bence doktor bana öyle demişti boşuna stres olmayın daha hamileliğin başında . Detaylıya girersiniz orda da her sey belli oluyor hem de kapsamlı
Hasret5506 Ben ikili yaptırdım doktorum ben yaptırmanı isterim dedi bir sıkıntı çıkmadı zaten3 l ve 4 lü yede gere duymadım 17+1 oldum 20ci haftada detaylıya gireceğim🐣☺️🌿