Kızlar selam. Ikı gundur sankı bebek aşağı ınmıs gibi hissediyordum ve anlık bır anda vajınaya baskı ve sancı hıssedıyordum.Bebek mı vuruyor yoksa sancı mı emın olamadıgım ıcın doktorum dun gece nstye baglanmam gerektıgını soyledı. Acıle gıttık nstye bagglandım sukur sancı cıkmadı kalp atıslarıda gayet ıyıydı. Sonrasında acıklık muayesını yapıldı ıkı ebe tarafından. Ikısıde kanalın cok dar oldugunh ne benım normal doğurabılecegımı nede bebegın bu kanaldan sıkıntısız gecebılecegını soyledıler. Bugun sabah doktorumla gorustuk. Ultrasonla baktı. Sukur daha dogurmuyorum. Bebek makat gelıs ayaklarıda kafa hızasına getırmıs ve poposuyla ıttıgı ıcın o baskıyı ve sancıyı hıssedıyormusum. 28+1 son adet gunune gore ama kafa ve karın 29+1 bacak kemıgı 29+3 geldı. Kılo 1348 gram. 🧿 Totalde bı hafta onde dedı. Bebıs sızce neden boyle duruyor. Bu sıkayetlerı yasayan var mı ? Aynı sekılde kanal dar normal doguramazsın sezeryan olmalısın deyıp normal doguran var mı acaba ?