33+4 günlük hamileyim ve geçmeyen bir gribim var . Göğüs kafesim , sırtım çok ağrıyor baş ağrım var burnum sürekli akıyor halsizim yorgunum öksürüğüm hiç geçmiyor evde uygulayabileceğim şeyleri denedim . Ne yapsam iyi gelir acaba sizin önerdiğiniz şeyler var mı ?