MomsE Kızlar Kraft Napoli, kanz x go plus, Prego mios, bagi neo hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz? Bu arada bagi neo ya baktım bana çok sarsılacak kalitesiz geldi hafif olmasından kaynaklı olabilir 🤔
Deletedmom_85 MomsE bende hala karar veremedim ya beynim yandı artık bakmaktan. Elele plane 2 güzel aslında ama tek yönlü maalesef. Bide hamilton r1 varmış herhalde onuda çok kullanan var nası karar verilecek bilmiyorum. Çok pahalı bir şey de almak istemiyorum gereksiz geliyor o kadar para vermek
eylmz MomsE Kraft napoli aldım bi bakın değerlendirin isterseniz. Prego modelleri yanında çok ince ve basit duruyo
gzdehlal-36 MomsE bende aynı kararsızlıkta kalıp prego mios seçmiş aldığım en doğru karar buydu şimdiye kadar 😂 kanz çok sağlam marka değil bagi de pregonun yanında kıyaslayınca kaliteli gelmedi hem de miosun özellikleri çok kullanışlı içlerinde ki en kullanışlı araç mios kesinlikle
MomsE Deletedmom_85 yazdıklarınıza bakacağım gerçekten çok artmış fiyatlar 10 bin bile değmeyecek arabalar aslında 😅 biraz sağlam olsun arabamızın bagajı da küçük ufak olsun hafif olsun derken arttı da arttı fiyatlar
Deletedmom_116 Deletedmom_85 4 baby sensörlu ayarlanabilir olanını aldık Çok pahalı bişeyde değil 2600 civarıydı ve çok memnunum Tek başıma toplu ulaşımda falan indirip bindiriyorum sensör sayesinde
Rappunzell Ben Kraft Nepal aldım. Arka tekerleği napoliye göre daha küçük ve yönlendirmesi daha kolay. Hem bagaj içinde artı bir puan 😊 Pusetleri iki modelinde aynı zaten. Tentesi çok güzel, kafasını koyduğu kısmın her iki yanında havalandırma delikleri var, olur da üzerini müslin örtüyle örterseniz diye. Ama bana kalırsa Nepal a de bir şans verin derim. Napoliye göre daha pratik ve şık duruyor
MomsE Rappunzell Nepal e de bakacağım teşekkür ederim bizim arabamızın bagajı da küçük armutun sapı üzümün çöpü derken aylardır arttırdık bebek arabası fiyatlarını bakalım ne yapacağım
busraayksll Ben prego solo aldım hem kabin hem travel hem Uygun fiyatlı kullanan herkes de çok memnun çevremde de var kullann düşünebilirsiniz
MomsE busraayksll teşekkür ederim bakacağım gidip incelemek istiyorum direkt sipariş vermeyeyim internetten diye düşündüm
MomsE eylmz bana da içi falan dolu dolu geldi sağlam hissettiriyor insana. Bazı bebek arabaları çok kullanışlı ama hemen dağılacak gibi
Rappunzell MomsE geçen ay Baby Mall da 9400 e kadar düşmüştü. Şansa bir anda instagramda gezerken karşıma çıktı hemen dakkasına aldık 😂
eylmz MomsE evet duruş olarak bi kere sağlam ve zengin duruyor. Özellik olarakta çok iyi bebek içindeyken yön değiştirebiliyorsun, tek elle koltuğu çıkarmadan bebek arabasını kapatabiliyorsun vs ağırlık olarakta tek başına taşıyabileceğin ağırlıkta
busraayksll MomsE mutlaka bı sür ben bir sürü bebek arabasına baktım bunu hiç satıcıya sormadan tek harekette kapattım açtım
Deletedmom_85 Deletedmom_116 AA fiyatı iyimis çokta kalitesi şey değil ama dimi kuzu elimde kalmasin arabada. Bide çift yönlü mu ?