32 de bebeğim baş aşağı dönmüş tekrardan geri doner mi sizce yoksa doğuma kadar böyle durur mu her iki doğumdan da çok korkuyorum ama bi sekilde çıkacak bu çocuk birde vajinam komple ağrıyor yürürken falan canım acıyor rahim mi yumusuyor kemiklerim mi yumusuyor anlamadım var mı aranızda boyle olannnn