Feride9595 Kizlar sizidemi hamilelikde yarim bas agrisi cekiyorsunuz?ve nasil kurtulorsunuz bu bas agrisindan.ensemden gozume kadar geliyor...ayaga kalkinca aniden dahada zonkluyor
Nnazli1996 Feride9595 nerdeyse ben haftanın 4 günü falan cekiyorum ayni şikayetler bendede war ben vikis sürüp başımı bagliyorum yatyorum geçiyor
Bisaniye Feride9595 omzunuz soğuk almış olabilir mi ? Migren hastası değilsiniz değil mi? Hepsi propada diye bi site vardı onun propolisli ağrı kesici kremi var çok işe yarıyor bu tarz ağrılarda
Feride9595 Nnazli1996 sizde tek taraflimi.bide kafanizi egince felan dahada agriyor?sizdede oyle oluyormu?