Gebesannee Kızlar 2li tarama kan sonucum e nabızda düşmüş değerler normal yazıyor. Tabi yarın doktora gidip sonuçlara bakıcam yine. Ama yine de sormak istedim normal yazınca bir sıkıntı çıkmaz dimi