Bugün doktorum ense kalınlığı için 2.8 mm dedi. 3 mm ve sonrası sıkıntılıymış. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Endişelenecek bir durum yok dedi ama yine de endişeleniyoruz. Fetal dna testi yapacağız. Bu durumla karşılaşan var mıdır? Ne yapmalıyız