brudi ilk hamileliğimde 36 dan itibaren doktorumun yap dediği şeyler vardı ;
Günlük 2-3 saatlik uzun yürüyüş, sonrasında yarım saat sıcak duş
Merdiven in çık
Bol bol squat
Her gün 2-3 fincan ahududu yaprağı çayı
Her gün bir yağ yardımıyla göğüs ucu masajı
Her gün yine bir yağ ile ( ben hindistan cevizi yağı kullandım) perine masajı ( kesisiz, dikişsiz olsun diye)
Gün aşırı korunmasız ilişki
Ben bunların çoğunu yapmadım, düzenli yapmadım yani 😅 40.haftada sancım başladı ve öyle doğumum gerçekleşti ama yapsaydım eminim daha erken doğururdum. Çünkü son çatı muayenesinde 39+3 falandı sanırım, doktorum bebek gelsin diye biraz rahmi uyarmıştı. Ben de sancım başlamadan önceki gün tam üç saat yürüdüm, kaç kat merdiven çıktım hatırlamıyorum bile, duşta yarım saat boyunca squat yaptım ve korunmasız ilişki yaşadık. Ertesi gün sabah sancıyla uyandım. Şimdi diyorum acaba doğumdan önceki gün yaptıklarım mı doğumu başlattı acaba, tabi onlarda olabilir, doktorumun rahmi uyardığı için de olabilir. Şimdi 33+1 deyiz, bu sefer doktorumun dediklerini daha düzenli şekilde yapmayı düşünüyorum çünkü gerçekten 40.haftaya kadar beklemek bir işkence 😅 inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri 💜