Kızlar bat 26 ve hiç belirtim yok göğüs ağrısı dışında oda reglden 1 hafta önce başladı
Akıntım afedersiniz ama idrara sıkışık olduğumda oluyor başka da yok acaba gebelik oluşur mu bu ay eşimde bende çok istiyoruz ayrı şehirlerdeyiz işten kaynaklı o yüzden ovülasyon takibide yapamıyorum ve bir düşüğüm var ilk denemede hamile kalmıştım ama 8 ay oldu hala gebelik oluşmadı