Kizlar merhaba İnegöl’de özel de takipliyim 27+3 oldum fakat doktorum ile rahat iletisim kuramiyorum kilolu hamile kaldim ve başından beri diyet yapiyorum gebelik sekerim cikti insuline basladim kontrollerimde kiloma ve sekerime takti baska birsey konusmuyor 4 kilo cokta almadim.soru soramiyorum rahatsizligimi soyledigimde onlari gec sen onlar olacak sen sekeri tak kiloyu tak kilo alma diye her ay gittigimde piskolojik baski yapiyor resmen paramla azarlaniyorum her ay :( bursa da özele gidip mennun kaldiginiz doktor tavsiyesi bekliyorum.