Sedanur_23 22, 23 lerden önce hissetmezsiniz oda çok hafif saniyelik hareketler. İkinci gebeliğin 17 haftalıktan beri hissediyorum hareketlerini. İlk çocuğumda da bir şey yedikten sonra elimi karnıma bastırıp bekliyordum, denk gelirsem elime bir şey vuruyor gibi oluyordu. O şekilde yakalayabilirsiniz belki