Happy-melek1997 Kızlar İğneyi vuralım 12. Gün vurduğum günü saymazsak 11. Günüm ilk defa test yaptım öncesi yapmadım silik bile çıkmadı ya olması sanırım bu ay da pozitif dönen oldumu 2 gün sonra yada yarın bir saha yapiyim diyorum pozitife dönen oldumu aranız da https://hizliresim.com/qq6o9a8
Zeynepgz İdrar testinde çıkmayabilir canım 15. I gün kan testi vermen lazım bende vurdum çok şükür tuttu inşallah sende pozitif görürsün Allah’ın izniyle sonucu
Happy-melek1997 Zeynepgz ya ne güzel rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 11. Gün iğnenin etkisi varmı diye merek ettim daha ama silik Bile çıkmayınca Bi garip hissettim anladım teşekkür ederim
orcngzm Happy-melek1997 normal test sanırım bu anca erken gebelik testinde cıkar en erken onun içinde erken daha İğnenin etkisi geçmiş şuan ama gebelik belli olması için erken güzel haberler alırsın inşallah
Happy-melek1997 orcngzm evet normal test yaptıktan yarım saat sonra da silik pozitif olmuş sanırım kuruma çizgisi oluyor 13 14 gün bir kere daha yapıp kan vericem inşallah güzel hayırlısıyla olur teşekkür ederim 🤲🤲🌼
Elifolcay34 Bende 11. Gün test yaptım negatif bu ay aşılama yapılmıştı perşembe günü yapacağım tekrar test
Happy-melek1997 Elifolcay34 benim yarım saat sonra pozitifti kuruma çizgisi büyük ihtimalle bene aynen 2 3 gün sonra tekrar yapıcam benimde bu ay olmazda öbür ay aşılama olacak büyük ihtimal rabbim hayırlısı nasip etsin inşallah