Benimde 3 kimyasal oldu. Pıhtılaşma eğilimim vardı. İlaç kullanıyordum coraspirin ona rağmen düştü. Ama 4. Ye hamileyim. Bnde bu sonbahar tüp bebek düşünüyordum. Başka sorununuz yoksa denemekte fayda var . Allah çok büyük. Bide kilonuz var mı varsa verin. Ben 3. Den sonra 10 kilo verdim. Çok sağlıklı beslendim bilmiyorum etkisi var mı.