Hllkrc hiç sıra beklemedim bu zamana kadar. Bir de telefon üzerinden kendi uygulamaları var randevuyu direk oradan alıyorum tahlillerim muamele sonucu doktorun yazdığı epikriz rapaorları vs hepsine ulaşıyorum temizlik açısından da bu zamana kadar gittiğimde aksi bi durumla hiç karşılaşmadım fakat henüz yatış için odalarını filan hiç gezmedim büyük kapsamlı bi hastane diye tercih ettim 7/24 de kadın doğum doktorları mevcut acil bi şey olduğunda. Sonrasında notunu alıyorlar ertesi gün kendi doktorunuza bilgi veriyorlar kendi doktorunuzun da durumdan haber olmasını filan sağlıyor 1 düşüğüm oldu çok yeniydi 6 haftalıktı kürtajı da orada oldum bi sıkıntı yaşamadım tekrar gebeyim oradan devam ediyorum aksi bi durumla karşılaşana kadar devam edeceğim ataşehirde çalışıyorum ulaşım olarak da zorlanmıyorum okuldan sonra hastaneye gittiğim de çok oldu