Canım Anneler anne adayları sezeryan doğumumu dün yaptım o kadar korkuyla gittim ki ameliyathane de dizlerim titriyordu önce üzerimi giydirdiler ardından nst ye girdim ardından ameliyat hiçbir şey gerçekten hissetmiyorsunuz sadece çekiştirme asla ağrı sızı acı yok böyle yazanlara hadi canım diyordum ama gerçekten öyle tam 10 dakika da bebeğim 15 dakikada ben çıktım sadece sondayı çekerlerken ve ilk yürüyüşte canım yandı hala acı var ama dayanılmaz değil inşallah herkesin gönlünden geçen doğum anıları olur