Abikardes12 Muayeneniz ne zaman ? Acaba biz bugün tam 5 haftalık olduk ben biraz erken öğrendim 1 bucuk haftadır biliyorum o yüzden merak ettim doktorum beni 7 haftalıkta çağır beklemedeyim merakla ❤️
Busragokhan0911 Abikardes12 beta hcg kaçtı acaba. Bende erken öğrendim de hcg 10du. Doktor emün olmak için 48-72 saat sonra tekrar test ver dedi. Yarım saat önce tekrar verdim stres yaptım.
esmerrmm Abikardes12 bende 1 haftalikken ogrendim , şuan 5+5 haftaligim , 4 haftalikken doktor bakmadi bir iki hafta sonra gel dedi bnde bekliyorum meraktan çatlicam , 6+4 ken gidicem ozamn kalbi duyulurmu acaba
Abikardes12 Busragokhan0911 ben ılk ogrendıgımde 50 di sonra 160 oldu sonra 470 oldu daha da yapmadım muayene gununu beklıyorum
annelik_4 Saadet_arslan benimde son adet tarihime gore 8 haftalık ama pazartesi günü doktora gittiğimde 7+3 dedi bebeğe göre degisebiliyor doktor bebeği görünce ozaman kaç haftalık olduğunu söylüyor ☺️
Abikardes12 esmerrmm bence duyulur ama az duyulur dedı doktorum oyuzden 7 hftalık olunca gel dedı sız gıdersenız yazarmısınız
ahsenka Abikardes12 5+2 yim dün kan verdim beta 3200 çıkmıştı . Çarşamba gününe doktor kontrolüne gideceğim. Bir sıkıntı olmaz inşallah
oylesinebiri0 Abikardes12 5+4 haftalık 1 hafta önce öğrendim 640 ile bugün yine kan verdim beyanın artışına bakmak için bakalım ona göre doktoruma gidicem de ne zaman gidicem bilmiyorum
Edaemkl Abikardes12 bende çok erken öğrendim 3+4 de şuan 5 haftalık olduk keseyi daha göremedik cuma günü gitmeyi düşünüyorum inşallah kese ve bebeği görürüz
Babykalamar Abikardes12 bende 5+1 im 1.5 haftadir biliyorum bende 6. haftanin sonuna dogru gidicem kontrole