Canım bende aynı durumdayım preklampsi yani gebelik zehirlenmesi geçiriyorum. Tansiyon ilaçları ile bu haftalara geldim ama artık doktor bebek kilo almadıgı için doğması lazım seninde riske girmeni istemiyorum diyor. Bu cuma 35 olucak ve almak istiyorlar olmazsa hastane yatısı vercek ama maksimum ⅔ gün hastanede de bekletir gibi. Ve benim bebeğim kilo olarak çok ufak daha 1600 dü geçen hafta. Senin bebeğinin kilosu gelişimi iyiyse küveze girmez belki girse bile çok tutmazlar. Benim ilk gebeliğim. Çok üzülüyorum ama elden bisey gelmez, yeterki sağlıklı olsunlar canım seni en iyi ben anlıyorum suanda🥺❤️🤲🏻