37+4 üz bende bi iştahsızlık var günlerdir pek bir şey yemiyorum onun dışında daha rahat nefes alıyorum içimdeki o daralma gitti ama son 2 gündür de kaburgalarım sanki kalbime organlarıma batar gibi acıyor🥹 bebeğim son bir kaç gündür sürekli taş gibi yapıyor kendini semsert toplanıyor bir kenara belimde hafif sancılar dışında bir belirtim yok He bir de önceden 4-5 gün ishal yaşadım 2 gündür aksine kabızlık başladı benimle aynı haftada olanlar sizlerde durum ne sizde ne var ne yok