Melogeranne Dün adet günümdü ama olmadım bugün 2.günüm halen bir şey yok. Her ay adetim çok düzenli oluyor bugün biraz bel ağrım ve karın ağrım var adet mi olucam sizce?
mavi2904 Melogeranne umarım hamilesindir canım , bende böyle yaşamıştım 10 gün gecikmeyle kan testim negatif çıkmıştı stresten dolayı geçikiyormuş bazen öyle söyledi doktor.
Burcu__0506 Melogeranne canım benimde dün adet günümdü ve adet olmadım normalde sabahtan olurdum bugün sabah bi test yaptım pozitif inşallah seninde vardır belirti olarak da bel ağrısı ve ara ara kasık ağrım vardı
Melogeranne mavi2904 yaa öyle mi benim de hiç gecikmez normalde ama bakalım hayırlısı 🙏🏻 Allahım tüm bekleyenlere nasip etsin inşallah
Melogeranne Burcu__0506 yaa inşallah ben de test aldım bugün ama henüz yapmadım yarın sabahtan yapmayı düşünüyorum 🙏🏻 inşallah hamileyimdir
Tgcomr Melogeranne benimde 4 gün gecikmisti adet olucakmisim gibi kasık agrılarım vardı erken gebelik testi alıp 4. Günde yapmıştım net bir şekilde çıkmıştı
Melogeranne Tgcomr anladım canım bende yarın sabah yapıcam Allahın izniyle 🙏🏻 seni de tebrik ederim bu arada Allah kucağına almayı da nasip etsin inşallah
Tgcomr Melogeranne amin inşallah Rabbim sanada nasip etsin 🥰 sabah ilk idrarinla yapman kesin sonuç verirmiş sabah yapman çok iyi olur umarım güzel haberlerle gelirsin 🥰🥰🥰