mavi2904 Kasım ayının bize uğur getireceğini hissediyorum kızlar 🙈 umarım bu ay isteyen herkez hayırlı haberini duyar gelin beraber bekleyelimm 🥰canlarım
Melk_plt00 mavi2904 bende kasım ayında bekliyorum inşallah olur çok ihtiyacım var kürtaj oldum 1.5 ay önce
1palyaco mavi2904 bende 40gün oldu korunmayı bıraktım . Bir kez regl oldum şuan regl üzerinden 22gün geçti bu ay da nedense pek umudum yok bu ay olmazsa ,inşallah kasımda daha güzel değerlendircem 🤲🏼
Dilaradefe28 mavi2904 mavi2904 kizlar bizde gecen ay biraktiik olmadi bu ay 2 kere korunmaz iliskimiz oldu 2. Sinde aksam pembe kanli leke geldi hic gelemez bu tarz akinti neden olmus olabilir bende kasim 7si bat bekliyorum bakalm
Gmzesr Dilaradefe28 Bnde Kasım güzel haberler bekliyorum bakalım inşallah umduğumuz gibi olur bekleyen herkes için hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Merve-metin Dilaradefe28 yumurtlama döneminde olabilirsiniz yerleşme kanaması için çok erken daha canım
Sevinc-Berna87 mavi2904 insallah tam dogum günümde adet olmam gerekecek test yapacam insallah güzel bir suprix olur bana :))))
Sevinc-Berna87 mavi2904 insallah adetten 2 gün sonra degerlendirdim ve gü. Aşırı ilerledim ilk deneme bu ay bakalim :)
Merve-metin Dilaradefe28 gelen oluyormuş burada bi kaç kişi söylemişti canım ama istersen 14 gün sonra bi test yapabilirsin orada belli olur varsa çıkar zaten