Smy38 Kizlar merhaba 24 haftalık hamileyim enfeksiyon çıkmıştı önce doktor tek kullanımlık ilaç verdi dün yine baktırdım biraz düşmüş ama var.ebem de niloi yağı önerdi kullanan faydasını gören var mı gebelitke enfeksiyona etkili mi
KuzeyinAnnesi10 Smy38 kullandım memnun kaldım ama çok pahalı çabuk bitiyor o yüzden dut kurusu çayı içiyorum tavsiye ederim. Nioli iyi hoş da 200 300 ol. İş fiyatları ayda 2 3 şişe bitiyor
Busekose Smy38 26 haftalık hamileyim benimde aynı şekilde tek kullanımlık ilaç verdi kesildi geri başladı sonra 1 haftalık fitil verdi yine geri başladı artık delirme raddesine geldim faydasını gördünüz mü ve zararı oluyor mu
sevaldqn1 Smy38 zerre faydasını görmedim zararını gördüm desem yeridir kişiden kişiye değişir mi bilemem ama ben tavsiye etmiyorum bazı doktorlar da etmiyor
Smy38 KuzeyinAnnesi10 ben bugün eczaneden aldim 80 tl inşallah kullinma baslyacm.tesekjur ederim bitince dut kurusu yaparım bakalım
Aleykck KuzeyinAnnesi10 @“Smy38” Nioli yağını Trendyol iki tanesini 160 a aldım O kadar işime yaradı ki sadece enfeksiyon değil Hergün akımtım o kadar çoktu ki ama nioliyle resmen azalma oldu
Parsmommy KuzeyinAnnesi10 dut kurusu çayı nasıl yapıyorsunuz alıp demleyerek mi ? Doktora sordunuz mu birde kullanmadan önce
Srfclkkl Çok sık enfeksiyon kaptığım için hamileliğimden öncede kullanıyordum. Hamileliğimde de kullanmaya devam ettim çok şükür 15 haftalık hamileyim enfeksiyonlanmadım
sevaldqn1 Smy38 enfeksiyonumu resmen azdırdı her yerim yara içinde kaldı 1 haftaya yakın hastanelerde süründüm
KuzeyinAnnesi10 Parsmommy doktorum önerdi canim. Cezveye 1 tutam kadar koyup su koyuyorum kaynayınca ağzını kapatıp dinlendiriyorum ılık şekilde içiyorum
Parsmommy KuzeyinAnnesi10 ay sipariş verdim şimdi bende yapayım ayrıca soğuk almışım öksürük burun tıkanıklığı vs inşallah onada iyi gelir . Peki miktarı ne olacak tatlı kaşığı yeterli mi canim🙏
KuzeyinAnnesi10 Parsmommy günde 2 fincan içiyorum kupayla falan iciyroum ben kız tatlı kaşığı ne 😂😂 çay içer gibi yap iç sabah akşam şeker katma ama içine pekmez yada bal koyabilirsin. Ben ıhlamur ve dut birlikte kaynatıp içiyorum bazen de o da çok iyi oluyor ıhlamur varsa içine atabilirsin kaynatırken
Parsmommy KuzeyinAnnesi10 tatlı kaşığı derken dut miktarı 😂😂 peki olmuyor demi enfeksiyon artık akıntı falan anlaşılıyordu mutlaka . Benim yoğun değil ama ilaç kullanmak istemiyorum bir daha fitil kullandım şase ve antibiyotik. Pekmez hiç sevmem balda belki olabilir
KuzeyinAnnesi10 Parsmommy He ben bi avuç kadar koyuyorum Cezve büyük ama küçük cezveye 1 yemek kaşığı kadar yeterli gelir. Bende herseyi denedim dut iyi geldi
Parsmommy KuzeyinAnnesi10 çokta faydaliymis biraz baktım da inşallah banada iyi gelir bayadir görüyordum. Ben nioli yağı sirkeyle yıkama vs bunlara sıcak bakmıyorum pek. Dut iyidir 😍
KuzeyinAnnesi10 Parsmommy sirke kesinlikle doktorum çok kızıyor tavsiye edilen doktorlardan bahsettim hatta ona burda bi kac kişinin doktoru sirkeyle yıkama önermiş doktorum çok kızdı salata mı yapıyorsun sirke ne dedi 😂😂 ona sormadan çok hareket etmiyorum o yüzden içim rahat