Kevser26 Ne güzel doğumun olmuş canım benim ya bende çok kararsızdım beylikdüzü devlette olsam mı diye şansına güzel olmuş,ben hala düşünceliyim bedia hocayada gidiyorum,hastane temizmi falan aklım karışık özel oda bende istiyorum ama verirlermi bilemiyorum ücretle verin dedim yok öyle yapamıyoruz dediler 😅 ama bazı durumlarda yardımcı oluruz dediler,yani ameliyathane falan hijyenikmi ondan çok korkuyorum aslında. Reyapta da saçma sapan ücretler vermeye başladılar millete en pahalı ben doğurcam sanırım 2100 e sezeryan olan varmış saçmalığa bak böyle bir içim bulandı. Herneyse sağlıkla büyüt bebişini çok sevindim 🤗