Tubii44 Tek mi çift olması betayla alakası yok cnm bnm bildiğim keseyi görmeye gittiğinde belli olur. Bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım iki embriyo transfer ettiler teki tuttu çok şükür 🤲inşallah senşn bebeğinde tutunmuştur🤲🤗
EbruBoluKaya Beta ile anlaman çok zor ultrasonda belli olur. Benim 10.gün 318 12.gün 1387 çıkmıştı 4 katına yakın arttı ama tek transfer olmuştum tekte tuttu 35 haftalık olduk
Semus06 Benim 11.ci gunu 403 tu tek tuttu diye dusunmustuk ama 23 haftalik olduk ikizlerimle 😊 kese gormeye gittiginizde belli olur
Yasemincee26 Semus06 inşallah canım sende sap salim kucagına alırsın inşallah bebeklerini 🥰 cinsiyetleri neler