Kullandım çünkü antibiyotik güvenli görülürken, tedavi edilmemiş enfeksiyon bebeğe zararlı olacağından kullandım. Bebek kandaki enfeksiyonu sevmiyormuş ve Allah vermesin komplikasyona davet çıkarıyormuş. Doktorlar zaten hamilelikte güvenli olan gruptan reçete ediyorlar. Geçmiş olsun