omersevval13 Normal bir şey evet. Hatta 9. Haftadan 16-17ye kadar da baya kasık ağrısı oluyor. 20lerin ortasında direk kas ağrısı oluyor. 30dan sonra da bağlar gevşediği için ağrı oluyor. Gebelik malesef ağrılı bir şeymiş yaşayıp görmüş oldum ama böyle benle aynı şeyleri yaşayan insanların olduğunu görmek bana çok yardım etti. Ağrı, kramp, batma hissi bunlar normal oluyor. Kanaman olmadığı sürece korkma tadını çıkarmaya çalış