Gece09 benim de aynı canm üstelik ikizler ama çok aşırı hareketli değiller ve hareketlerini çok sert hissetmiyorum şu an 29 haftalık olduk , doktorum detaylı ult da plasenta karnın ile bebeğin tam arasına yerleşmiş dedi o yüzden daha az hissedeceksin diyordu , önce plasentaya değiyor sanırım sonra karnımdan hissediyorum