mineoksuz11 Merhaba ikizlerimizin olacağını öğrendik gittiğim hastanenin yenidoğan yoğun bakımı yok maalesef Avrupa yakasında önerebileceğiniz memnun kaldığınız hastane önerisi istiyorum 🥹 Bağcılar veya Esenlerde
nurnurteo mineoksuz11 medipol mega yogun bakımı iyi oğlumda bir haftadan biraz fazla kalmıştı çok ilgililerdi sistemli ve düzenli bir hastane doktor olarak elif hanıma gidiyorum çok ilgili
mineoksuz11 nurnurteo oraya gitmeyi düşündüm aslında Elif hanımı tanıyorum ona giderim büyük ihtimal yoğun bakıma ücret almıyorlar değil mi?
nurnurteo mineoksuz11 yoğunbakım servisi ücretsiz günlük aranıyordum ben pandemide şimdide çok iyi diyorlar