Kızlar merhaba hepinize.
6 Ekim’de 2.gebeliğimi öğrendim. 1 . Hamileliğim sorunsuz geçtiği için 2.de biraz ağırdan aldım ilk kanı 11 Ekim’de verdim. 666 çıktı betam.bu sağlık ocağı sonucum.
15 Ekim akşamı kanamam başladı. 16 Ekim’de düşük yaptım. 17 Ekim özel de düşük sonrası ilk beta sonucum 1880. 19 ekim yine aynı yerde özelde 1445 e düşmüştü.
23 Ekim sağlık ocağında verdim sonucum 1740 çıktı tekrar. Bugün devlette randevum vardı doktor dış gebelik yada farklı yerlerde ölçüldüğü için böyle olabilir dedi. Karnımdan baktı alttan baktıramadım hala adet oldgm için :/ karnnda parça falan kalma durumu yok temizlenmiş dedi. Bugünkü devlet sonucu ne çıkacak çok merk ediyorum.
Böyle durum yaşayan var mı ? Birde ne kadar sürdü kanamanız ve beyanın sıfırlanması acaba ?