Yanılma payı oluyor 🥺şuan 21+4 olduk ben o haftalarda hiç gitmedim meraktan çatladık ama sormadım da çünkü yanılma payı yüksek oluyor ayrıntılı da görücez zaten dedik ama geçenlerde eşim bebeği ben göremiyorum merak ediyorum dedi ultrason görüntüsü de vermediler diye tutturdu sabah gittik doktor yan duruyor ama pipi filan görünmüyor göremedim ama yüzde 80 kıza benziyor dedi 🥰🌸2 gün sonra ayrıntılı var orada tekrar görücez bakalım net olarak sağlıkla gelsinler 🌸❤