Englishteacher Kızlar sabah kahvaltımı yaptığımdan beridir sağ göğsümde ağrı var derin nefes alamıyorum batma oluyor nedendir acaba ya gün içinde çalıştığım için doktora gitmek aklıma gelmedi çok da önemsemedim açıkçası ama sanki daha da arttı gibi durum😥 hamilelikle alakalı olabilir mi normal midir acaba? Yarın sabah doktora gidicem şeker yüklemesi için geçmezse danışırım zaten de şimdi size de bi danışmak istedim aranızda böyle bişey yaşayan var mı acaba?
Hulyalp Englishteacher gebelikte degil ama normal bi zamanimda basima gelmisti nefes alamiyodum acisina doktor kas skismasi demisti ama sen hamileysen kesinlikle doktora gorun.
Englishteacher Hulyalp ayyy napmam lazım acaba ya resmen canım yanıyor nefes alırken şimdi de gidemem ki acile eşim nöbette zaten gitsem nolcak acildekiler bişey yapamıyor yarın görüneyim olmazsa😥
Englishteacher Sebahat44 aynen öyle göğüs hizamda sırt tarafımda batma var eşim de üşüttün heralde dedi ama 🤷🏻♀️ Bide reflü var ikisi birden çok zorladı beni bugün 🤦🏻♀️ Dediğin gibidir inşallah canım çok teşekkür ederim