Selam kızlar, 32. Hafta içindeyiz. Benim hamileliğimin en basından beri cok pis bir ağız kokum var malesef… dişçiye gittim neler ettim yok geçmiyor. Benim gibi olup düzelen var mı? Tavsiye verin diyemiyorum neler yaptım neler ettim geçmedi çünkü… ne zaman geçer kimse de bir şey demiyor. Doktor bile şaşırmıştı bu ağız kokusuna trde tek değilimdir insallah