Ya bugün bebişi göreceğim 36+1 deyim ama ben heyecandan ne yapacağımı, elimi ayağımı nereye koyacağımı bilmiyorum. Çok heyecanlanıyorum doktora gideceğim gün sabahtan başlıyorum mutluluk göz yaşı dökmeye. Bunu yazarken bile gözlerimden yaş geliyor. Benim nazlı kızım doktor amcasının yanında ya da nst de sürekli uyuyor ama olsun. Geçen hafta yüzünü de göstermedi. İnşallah bugün gösterirsin annem bana yüzünü. Çok heyecanlıyım.. siz de böyle oluyor musunuz yavrunuzu göreceğiniz günler?