busra-2410 Yengemin boyu 1.45 falan iki tane normal doğum yaptı, çokta kolay doğurdu. Kayınvalidem de 1.50den baya kısa onunda 4 normal doğumu var çokta kolay yapmış.
Ben 1.53üm 13 saat sancı çektim ama normal doğum yapamadım, boyla alakalı değil bu doğum işi bence