Ylmmzkbra34 37+3 haftadayım 3 gündür 1 cm açılmam var açılmam olsun diye napmalıyım doktor cumaya kadar bekleyeceğim dedi sonra sezeryan dedi sezeryan olmak istemiyorum
Sahdormommy Ylmmzkbra34 neden cumaya kadar süre verdi ki daha vaktiniz de varmış aslında ve suni sancı dener ilk bence
yesilkahve Ylmmzkbra34 daha çok erken değil mi sezeryan düşünmek için? Ssvd veya başka bir durumsa tabi normal de yoksa neden böyle acele ediyor doktor. Benim 36-37 den 39 a kadar 1 cm vardı, sonra üç cm oldu. 40.haftada sancım başladığında beş cm açıklığım vardı sonra doğum anında arttı. Bol bol yürüyüş yap, sonrasında yarım saat sıcak duşta dur. Squat yap, duşta yapabilirsen duşta bol bol yap. Gün aşırı korunmasız ilişki yaşayın, ahududu yaprağı çayı günde üç fincan önermişti bana doktorum. İnşallah faydası olur
Derinnmom Ylmmzkbra34 o güne kadar muhakkak açılman ilerler, suni verip normal doğum yaparsın bence canım. Sen bol bol hurma ye yürüyüş yap ama temizlik felan yapma
Aybarssmom_ Bol bol yürü, yer silme hareketleri yap, pilates topun varsa üstünde zıpla belini çevirir gibi hareketler yap, merdiven in çık, kaldırımda aksak yürüme yap, mümkünse eşimle cinsel ilişkiye gir ve korunmayın, hurma yiyebilirsin ve adaçayı içebilirsin
Ylmmzkbra34 yesilkahve suyum azalıyor ara ara su geliyor ondan bide sürekli sancı çekiyorum artık çile gibi geliyor hamilelik