40+1 olduk biz de. Geçen gün acildeydim sancılardan dolayı ama maalesef açılma yoktu. Dün de kontrolüm vardı. İki güne bir acile muayene gel dedi doktorum. İnsanların arayıp sürekli doğdu mu ne zaman doğacak sorularından strese girdim. Telefonu kapatacağım artık o raddeye geldim.
Nişan konusunda da açık renk kıvamlı bi akıntım oldu dün ama azıcıktı normal akıntıydı belki de bilemiyorum ama geceleri alt tarafa çok kötü sancı giriyor. Düzenli bi sancı olmadığı için gidemiyorum doktora