Snmlsn Iremaydmrr ben Zühre ana markasınınkini çok beğenmedim. Yani aromasını tam almak için çok fazla kıyamn gerek Özden. Onun yerine Köyceğiz markasını tercih ediyorum .
cutecik Iremaydmrr ben aldım açıkcası tam bir karadut özü olduğunu düşünmüyorum bebeğimin marketi var ordan hakiki karadut özü aldm yanından geçmez bebeğimin marketindekini öneririm bildiğiniz simsiyah hakiki bir renk fiyat olarak zühre anadan daha yüksek bence olması gereken fiyat bu kocaman şişe çok uygun kafam orda karıştı zaten
tugbadurmaz34 Iremaydmrr ben ünlülerin ve fenomenlerin içine girdiği hiçbir iş birliğini ve ürünlerini almıyorum tavsiye de etmiyorum daha markalaşmış büyük markalardan ziyade doğal köylerde satılan ya da yöresel yerlerden almayı tavsiye ederim
elifsen Tüm fenomenler tanıtıyor sizce iyi olabilir mi? Gıda dedektifi diye bir sayfa var Instagram’da her yerde, foyalarını ortaya çıkardı ama hala tanıtmaya devam ediyorlar yazık
La_Liberte Iremaydmrr ben de alacaktım ama influencerlar o kadar çok tanıttı ki içime kurt düştü. Onların öve öve bitiremediği hiçbir şeyi almak istemiyorum. Çok iyiyse bu kadar fazla da reklama ihtiyacı yoktur zaten.
elifsen Normal marketlerde var artık içeriğini okuyup alıyorum. Şeker ilavesiz doğal olanlarından. Bir de asla trendyol vs güvenmiyorum böyle şeylerde