DuyguAden Merhabalar 13 haftalık gebeyim 2 gündür geçmeyen gaz sancısı yaşıyorum ve çok fazla ağrı yapıyor. Aranızda bu durumu yaşayan ve çözümü olan var mı ?
mervemurat16 DuyguAden ben 25+1 im hala olur gaz sancısı nane kimyon demleyip içiyordum ama doktorunuza danışıp içmeniz lazım
Elzem07 DuyguAden ben yerlerde kıvranıyordum kuzum ağrı biraz hafifleyince eşimden rica ediyordum yürüyordum öyle rahatladım
sevdenurnur DuyguAden selamlar geçti mi ne yaptınız benımde 2 gundur var kasıklarım feci ağrıyor yürüyunce daha artıyor
DuyguAden DuyguAden sevdenurnur merhaba ağrım sancısı değilmiş enfeksiyon varmış kanımda şuanda da enfeksiyon neden oluşmuş o araştırılıyor. Size de çok geçmiş olsun kasık çok kötü