Ayseker yani zaten genel olarak sorun olmuyor çünkü aşı oluyorsunuz. Ama burada önemli olan negatif kanı olan insanların sistemi rh proteinini tanımıyo. Çocuğun kanında rh pozitifse anne bu proteinle tanışıyo. Ama ona bi virüs bakteri gibi davranıyo yani yabancı cisim gibi görüyo. Ama çocuk negatifse anne yine rh proteini ile karşılaşmamış oluyo.