Kızlar selam, 20 gün önce sezaryenle doğum yaptım ilk iki gün süt gelmeyince mama vermiş bulunduk daha da kötüsü biberonla vermiş bulunduk böyle olunca bizim 50 cm’lik cüce memeyi tutmadı hala da tutmuyor pes etme dene diyorlar ama çok yıprandım artık bi anne olarak kendimi eksik ve yetersiz hissetmeme sebep oluyor ❤️🩹 sağıp anne sütünü mama ile destekleyip veriyorum ama emmediği için benim sütüm de çok çok azaldı bu durum da artı olarak beni üzüyor… internette gördüğüm her şeyi denedim yok olmuyo memeyi tutsa da diliyle şıp şıp yapıp bırakıyor zalımın oğlu.. saatte 1 acıkıp uyanıyor kriz geçiriyor açlığa asla tahammülü yok babası kılıklı ellerini yemeye başlıyor, biraz mama verip sonra memeyi sunuyorum istemiyor napıcam bilmiyorum çok yoruldum artık …❤️🩹