Merhaba hanımlar ben 12+5 haftalık gebeyim bu haftaya kadar tek kese tek bebek gördük dün hastaneye kontrole gittiğimde ikiz olduğunu öğrendim tek kese içinde 2 bebek çok şaşırdım birisi 11 hafta birisi 11 hafta 3 günlük dendi bu durumu yaşayan varmı bugüne kadar nasıl belli olmadı 🥺🫶💕