Medine21- ayyy aynı gidiyoruz canım. Evet insanda korku ister istemez oluyor ama inan çektiğin her acıya değiyor. Eğer sağlık problemin yok ise veya bebekte sıkıntı olmadığı sürece ben normal yapman taraftarıyım. Bende ilkte çok korkuyordum hatta inanır mısın elim kesilse nazlanan bir tipimdir başım ağrısa dayanamam yataktan kalkamam öyle bir tipim ama iş doğuma gelince Rabbim öyle bir güç kuvvet veriyor ki insana kendin bile şaşıp kalıyorsun. Ama elbette senin de düşüncelerin çok önemli kendini neye hazır hissediyor isen o olsun, zaten biz ne kadar normal yada sezaryen desekte buna bebişler karar veriyor bize de uygulaması kalıyor. Rabbim sağ Salim aldırsın kucağına 🤲🏻🤲🏻