Merhaba benim ilk gebeliğim ve 6 haftalığım . Ara ara bel ve kasık ağrım oluyor dayanılmayacak şekilde değil ama göğüslerimdeki dolgunluk hissi de bugün daha az. Kanamam vs yok ama aşırı bir tedirginlik var . Bu şekilde bir süreç geçiren var mı? Düşük yada farklı bir durum olsa kanamam olurdu değil mi ? Yorumlarınızı rica ederim