Simay1905 Ben de bugun aldim krem yavru agzi tonlarinda 10'lu 38tl di . Hatta 5'lisi de 17tl di. Ve agiz mendilleri 6'li 6.tldi gayet guzeldi. 👍 Aziz bebe zaten kaliteli dusunmeye gerek yok
Ozlemsvr Simay1905 doğrudur da ben netten baktım bulamadım. Ben gidemem ki şimdi mağazaya. Bir de indirim ne zamana kadar ki..
Elmassyavuz https://www.e-bebek.com/hellobaby-6-li-modal-agiz-mendili-p-genhelumen1620ekr/ Ağız mendili olarak bunu gördüm nette